Sono tornata
2012-01-12 / 13:56:34 / Livet i bologna

Har återigen totalt glömt bort att jag driver en blogg! Tror att glömskan beror på min 2 veckors "semester" hemma i Sverige. Innan var det paniiiik med packning och saker som jag var tvungen att göra och väskor som va tvugna att packas och packas om hundra gånger och flyg som var tvugna att strejka mitt i allt och geografin som svek mig som pricken över i:t i Panik.

Har iaf haft en trevlig semester hemma och jobbat lite, umgåtts lite, sovit lite, och nu är jag tillbaka i Bologna! De gamlingar som finns kvar är alla amerikanare, Marco och Ricardo (och Patrick men han är och åker skidor någon stans). Sen har det dykt upp lite nytt folk, t.ex. en svensk tjej vid namn Malin, kille från Australien som heter Greg och en fransk kille som jag inte kan ha en konversation med för ALLT han säger låter som franska i mina öron, vare sig det är Italienska eller engelska eller polska. Om han nu talar polska, vem vet, även det låter förmodligen som franska. Någon som återvänder däremot är Lorenz, wohoo! Kul med lite gamlingar tycker jag!

Idag ska jag ha en till sändär Svenska/Italienska-dejt med min fröken Elena som jag har haft tidigare. Jag är trött som fan dock, som vanligt här av nån anledning, men tänker inte sova för då kanske jag blir ännu tröttare till dejten och då kommer den ta aslång tid. Istället ska jag glo på lite Chuck och dricka lite cola i 3 timmar! Och göra mina läxor - SÅKLART!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: