Jobb och slit
2011-08-14 / 22:56:31 / Innan jag anlände

Hemma efter ett McLångt och McJobbigt arbetspass på McDonken. Skulle varit ledig imorgon men nu ser det ut som att jag får jobba då med. McWork tar upp all min McTime. HAHA McTime!! Fattar ni?? FATTAR NI?! Nej juste, det är ju bara vi som faktiskt jobbar där som vet vad McTime är... Oj jag måste verkligen va trött. ORKAR INTE MEEER! Eller jo det gör jag, har massor med kul på jobbet faktiskt. Men McJobbigt är det iallafall. Dessutom rullar ju pengar in som jag kan spendera på god mat och annat najs i Italien i höst!

Nu är det bara en och en halv vecka kvar tills mitt sista arbetspass på restaurang Gyllene Måsen! Känns konstigt egentligen när det plötslig blev min vardag. Till och med lite tråkigt, kommer sakna folket. Men skönt. Mycket skönt! Det är dessutom bara 24 dagar kvar tills jag åker. Jag undrar när jag egentligen ska fatta att jag faktiskt åker? Till och från får jag en smärre panikångestattack då jag inser att "SHIIIIIIT, det är nääära!!!". Så får jag resefeber och blir helt lyrisk och ledsen och överlycklig. Men sen försvinner den och det känns som att det kvarvarande tiden är en evighet. Nu inväntar jag min nästa panikångestattack.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: