Money money money
2011-08-09 / 22:27:45 / Innan jag anlände

Pengarna på sparkontot börjar sina. Tusenlapp efter tusenlapp försvinner till delbetalningar, försäkringar och flygbiljetter. Tur att man jobbar. Idag har jag slitat i hela 10 och en halv timmar på mitt kära McWork (ja, jag jobbar på McDonald's) och det blir man trött av kan jag lova. Majoriteten av alla pengar jag tjänat under sista tiden har gått in på mitt sparkonto och det har bara växt och växt - har känt mig så rik! Och det är här min köpångest kommer in - tänk vad jag kunde köpa för dess pengarna!! Fyhjulingar, kläder, resor till alla möjliga länder och allt där till! Sen tänker jag efter - vad är en fyrhjuling jämfört med ett språk? Ett språk jag verkligen vill lära mig? Vad är kläder jämfört med massor med nya vänner? Vad är massa resor till massa länder jämfört med en helt otrolig resa till Italien som varar i ett halvår? Det är mindre än 30 dagar kvar tills jag åker nu och jag blir mer och mer nervös. I CAN'T WAIIIIIIT!

 

 

 


1 Kommentarer
Robler:

Eller så skulle du liksom kunna resa jorden runt med mig! Det vore något :D



SKRIVET DEN: 2011-08-09 KL: 23:46:46



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: