Nalle
2011-08-28 / 20:44:56 / Innan jag anlände

Är på jakt efter en ny telefon. Vill såklart ha en Galaxy s2, kan ju inte ha vilken telefon som helst, men det är ju inte den billigaste telefonen. Har kanske någonting på gång men om inte så blire väl att punga ut cirkus 5000 spänn och det kommer att svida massor i plånboken samt göra mitt studentliv i Italien liiiite fattigare och liiiite tråkigare. Så jag hoppas verkligen på att kunna fixa nånting billigt.


Hunden är gaaaalen just nu, schizofren rent ut sagt, tror att hon börjar fatta att jag åker om EN OCH EN HALV VECKA och hon börjar nog få resefeber å mina vägnar. Stackars hund, hon kommer sakna mig så mycket!


Mormors webcamera ger inte rättvisa för bellas schizofreni.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: