trötter
2011-08-21 / 23:19:35 / Innan jag anlände

Hm, jag känner att det börjar bli dags för listor. Måste skriva listor på vad som ska göras, vad som ska tvättas, vad som ska packas, etc etc innan jag åker iväg. Det är ju trots allt bara 3 veckor kvar tills kursstart (OOOH MYYY GOOOOD!!!) och det innebär att jag åker om bara TVÅ OCH EN HALV VECKA! Vilket i sin tur betyder att jag får veta vart och hur jag ska bo om bara TVÅ VECKOR!!! Planen är att jag ska gå vägen flera gånger om dagen från lägenheten till skolan innan jag åker. Hur? Googles maps med gatuvy såklart! Är som tidigare nämnt livrädd att gå vilse så jag hoppas på att bli mästare på att hitta i Bologna redan innan jag kommit dit. Good luck to me...

Sista dagen på jobbet är på torsdag men sen har jag 5 andra pass på mitt andra jobb. För er som inte vet så är jag fritidsledare på en ungdomsgård, yeeey! Jätteroligt jobb och det är skittrist att redan behöva lämna det efter att ha jobbat där i circus ett halvår. Minus sommaruppehållet dåra.. Men förhoppningsvis vill dom ha mig tillbaka när jag kommr hem igen!

Trött är man iallafall, somnade litegranna när jag kom hem från jobbet idag. Somnade igår efter maten också. Känns i kroppen att det börjar närma sig sitt slut på kära mcdonalds.. Menmen, det jag nämnde innan - listor. Måste verkligen komma igång med dom. Det kommer bli kaos utan mina listor på allt som ska göras och allt som ska tas med om jag inte gör dom snart. Så för att påbörja de gör jag såhär:

TO DO:
Skriv listor

Trött tjej önskar godnatt på er


1 Kommentarer
Christina:

spänningen stiger :-) /Mormor



SKRIVET DEN: 2011-08-22 KL: 07:46:08



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: