via Mascarella
2011-08-25 / 21:58:25 / Innan jag anlände

JAG HAR FÅTT VETA VART JAG SKA BOOOO!!!

Jag kommer att bo 950 meter ifrån skolan på Via Mascarella, tillsammans med en 18-årig holländs kille och en 24-årig tysk tjej! Spännande... JAG VET INTE VART JAG SKA TA VÄÄÄGEN!  Jag har gått vägen på google maps och allt ser likadant ut. Typ. Jag kommer gå vilse. Äh, hur ska man kunna gå vilse på mindre än en kilometer? Det tar 12 minuter att gå enligt google. Hur ska jag hinna gå vilse på 12 minuter? Jag kommer gå vilse. Garanterat. Allt ser likadant ut. JAG FLIPPAR UUUR!

Idag har jag iallfall jobbat min sista dag på McDonalds! Bara ett par arbetspass på Gården Fyrhuset kvar sen är jag arbetslös innan jag blir student igen... Allt känns så overkligt, vet faktiskt inte vart jag ska ta vägen... WOOOOOO!


2 Kommentarer
Mamsen:

Pappa har randig avspärrningstejp i bilen. Vi gör en snitslad bana åt dig!:) det kommer gå braaaa!



SKRIVET DEN: 2011-08-25 KL: 22:06:02
Christina:

med fel förväntningar kan man misslyckas med allt! t.ex kan teipen blåsa iväg och hamna på parallellgatan :-D

kram

Mormor



SKRIVET DEN: 2011-08-26 KL: 09:09:45



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: