Bortglömd blogg
2011-11-21 / 17:52:46 / Livet i bologna

Hoppsan hejsan, glömde helt bort att jag driver en medioker blogg här. För er som undrar: Jag lever fortfarande! Händer inte så mkt här förutom det gamla vanliga. Har dock flyttat till en ny lägenhet nu och bor i ett mysigt rum som jag älskar. Här finns det dessutom en träningscykel och igår bestämde jag mig för att börja träna lite så att jag inte kommer hem asfet så därför har jag nyligen klivit ur duschen efter ett hemmaträningspass. (y) Planen va att jag skulle gå upp tidigt varje morgon och cykla men det va för svårt att kliva upp tidigare än nödvändigt i morse... Gör ett nytt försök imorrn bitti!

Ikväll blir det aperitivo med massa folk, inklusive folk som snart lämnar Bologna. Blä vad jag hatar det här... -.- Om två veckor åker dessutom Cara här ifrån och då tänker jag förmodligen bara ligga hemma och böla och glo på film i en vecka. Kommer i stort sätt va helt själv här snart. Och inte en jävel vill komma och hälsa på mig heller. KOM HIIIT, det är varmare här än i Sverige och maten är godare och vi har mycket roligare här än vad ni har i Sverige!!!! Värt ett försök iaf... :o

Måste göra mig i orning nu, brukar som jag tidigare sagt ALLTID vara sen så det är lika bra att börja göra sig iordning i tid.

PUSS!

1 Kommentarer
mormor:

så, om det är roligare där så undrar man varför du ligger hemma o gråter :)



SKRIVET DEN: 2011-11-28 KL: 19:08:37 URL: http://chrbod.blogspot.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: