flitig
2011-11-01 / 22:11:47 / Livet i bologna

Sitter mätt som en plätt i min säng och lyssnar på John Mayer. Har just gjort alla mina käxor för morgondagen. Idag har vi varit lediga från skolan. Det är någon helig form av dag här... Igår va dessutom halloween och jag klädde ut mig till Blues Brother (ja, singular)! Lyckat enligt mig, yeey! Förutom nån random kille på vägen till Lord Lister som skrek "Heeey Sherlock!" efter mig...

Så vad har jag gjort under min lediga dag? Vi hade planer på att gå och lira fotboll i Giardini Margherita men jag sket i det för jag va så gossig av mig. Ville inte klä på mig och gå ut i kylan och brrr... Istället stannade jag hemma, glodde på lite Parenthood, lagade god mat, diskade, TVÄTTADE, äntligen!! Har behövt tvätta ett bra tag nu men den nya roomien har beslagtagit tvättstället och tvättmaskinen varje dag sen han anlände. Vem tvättar kläder VARJE DAG? Fyfan vilken äcklig kroppsodör man måste ha om man behöver tvätta kläder så ofta... Hehehe jag är lite cattiva, jag vet... Men den lukten kanske är bättre än den klorlukten vattnet här har gett mina kläder nu.

Hade velat måla naglarna idag men jag orkade inte. Har verkligen varig lat idag. Kanske målar naglarna imorrn, vi får se! Nu ska jag tröstäta min nya favvochoklad och glo på HIMYM! Puss

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: