less
2011-11-03 / 13:00:26 / Livet i bologna

Marco (min nya rommate) inspirerade mig. Pà sòndag flyttar han till Reiniers làgenhet. Vid det hàr tillfàllet àr jag bajsigt less pà att Wout kàkar min mat, dàrfòr har jag bestàmt mig fòr att flytta jsag ocksà. Den 13:e november finns det ett rum ledigt i samma làgenhet och dà plockar jag ihop mitt pick och pack och drar till Via Irnerio istàllet, dàr det finns ett litet hemmagym, TV, internet, UGN (!!!), etc... Tànkte bara beràtta det.

Nu màste jag skriva en To do lista fòr jag àr smàtt fòrvirrad just nu...

baci

2 Kommentarer
Mamsen:

Vad kul! Hoppas att du kommer att trivas!



SKRIVET DEN: 2011-11-03 KL: 16:02:21
mormor:

utmärkt, jag har väntat länge på detta beslut. hoppas att du får kul med dina nya room mates



SKRIVET DEN: 2011-11-04 KL: 16:41:42 URL: http://chrbod.blogspot.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: