Svamp och vykort
2011-11-10 / 19:44:44 / Livet i bologna

Sitter och lyssnar på Veronica Maggio medan salsiccan och zucchinin puttrar i en halv flaska 15 kronors vin. De e skönt att kunna leva lyxigt men billigt! Synd att man inte kan stava till alla gosaker dock, har ingen aning om ifall det stavas salsicca eller salzitja eller suckiny eller salzichuini... Okej, lite för mkt kanske, jag är lite trött i mössan, ber om ursäkt. Svamp är en annan sak dock - som de flesta (som känner mig) vet att svamp är en av de två saker jag absolut inte kan äta. Här luktar ALLA påsar från ALLA affärer svamp. Har ingen aning om varför.. Vill inte att mina bananer jag köper konstant ska smaka svamp... :/

Efter skolan idag gick jag upp till övervåningen och satt där och skypade med systeryster via min telefon över skolans wifi. Plötslit knatar Valentina (en typ sekreterare eller liknande på skolan) förbi och slänger något form av kort på mig utan att säga någonting. Det va ett vykort från mormor! :D Hihi ja vart jättelycklig, Tack mormor! <3

Har varit lite deppig i veckan... Vet inte riktigt varför men jag tror att det har mycket att göra med att alla jag känner bara drar. Har behövt säga hej då till 3 personer jag verkligen tycker om redan, och det har bara gått 9 veckor. Det suger. SUGER. Reinier stack i helgen, Angelina stack i onsdags... snart drar Jonna och Livia, Cara drar veckan efter det... Kommer få vätskebrist av alla tårar jag måste fälla. (Oh så poetisk jag är...) Äh, screw this, orkar inte sitta och tycka synd om mig själv, ska distrahera mig själv med mina läxor som är hur mpnga som helst idag... -.-

Pok pok (Puss Och Kram alla Fanny Roblers mamma..)

2 Kommentarer
mormor:

avsked är alltid smärtsamt men många vänner möt man igen nån gång. jag ska skicka flr vykort till dig och muntra upp dig!

kram

mormor



SKRIVET DEN: 2011-11-11 KL: 01:40:21 URL: http://chrbod.blogspot.com
Fanny:

Åh, du kommer ihåg :D



SKRIVET DEN: 2011-11-13 KL: 22:45:52



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: