-
2011-10-24 / 13:04:30 / Livet i bologna

Ska fòrsòka dra ihop ett blogginlàgg lite snabbt innan jag màste gà och kàka med folk.

Jo - jag blev sjuk och hade ingen lust att blogga dà. Lika bra det fòr jag hade ingenting att blogga om fòrutom snor och slem och feber, inte jàttetrevligt. Sen plòtsligt bestàmde sig Mikaela fòr att komma och hàlsa pà eftersom hon precis hade tagit kòrkort (GRATTIIIIS!) sà hon hade ingenting att plugga làngre och skulle va ledig i 2 veckor. Sà hon kom hit fòrra tisdagen och vi lekte lite, tog ett tàg mot Perugia fòr att spana in chokladfestivalen fòrra lòrdagen men hamnade i Firenze òver dagen istàllet. Hur det gick till àr en làng historia och har tyvàrr inte tid att dra den nu... Mi dispiace. Annars var vi bara allmànna turister i Bologna och vi (iallafall jag..) hade skitkul. 9 dagar stannade hon hàr och àkte tràkigt og hem i torsdags... Tack fòr besòket mia amica!

I helgen har jag varit i Firenze med alla amerikanare och vi var megaturister, besòkte il Duomo, Santa Croce (kyrkor) *nàgonting* Michelangelo, en by som heter Fiesole... Ja, bilder kommer dyka upp pà facebook iallfall!

Nu màste jag ròra mig sà mer detaljerade och trevligare blogginlàgg fàr bli senare.

puss&kram

2 Kommentarer
Mormor:

Firenze i stallet for Perugia, jaja, ni fick ju en kortare resa i alla fall.

Jag antar att du har massor att gora eftersom du skriver sa sallan i din blogg.

Men jag forstar dig - jag skriver inte sa ofta i min heller.

Ciao!





SKRIVET DEN: 2011-10-24 KL: 23:00:16 URL: http://chrbod.blogspot.com/
Mikaela:

I miss you <3



SKRIVET DEN: 2011-11-02 KL: 22:55:18



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: