SUG
2011-10-30 / 20:47:25 / Livet i bologna

Är på dåligt humör just nu. Dels för att jag är hungrig. Grymt hungrig. Tänkte att jag va för lat för att laga middag ikväll eftersom vi knatat omkring hur länge som helst idag (upp till San Luca och picnicat och tillbaka), så jag tänkte bara käka lite mackor med den mortadellan jag hade hemma. Visar sig såklart att Wout käkat upp nästan hälften och det jag hade kvar räckte till ynka 2 stackars mackor. Surplar i mig en yogurth också så jag överlever men jag skulle ha velat käka min mortadella själv. Han har dessutom käkat upp en hel del av mitt bröd. Okej att killen inte har några pengar och är hungrig men då går man inte och använder sin sista euro på en öl och snor mat från rumskompisen utan att ens fråga. Och sen dessutom FÖRNEKAR det när man frågar. Fan va jag lackar...

Har dessutom hemlängtan. Inte så pass mycker att jag bölar och vill här ifrån men tillräckligt mycket för att vilja åka hem. Om ni förstår skillnaden... Blääää....

Oh well, nu ska jag återgå till min självömkan. Hej!

2 Kommentarer
mormor:

stackars dig! kraaaaaam!



SKRIVET DEN: 2011-10-31 KL: 14:08:45 URL: http://chrbod.blogspot.com
Mamsen:

Skickar en bamsekram <3



(Tips! Köp en billig mortadella och preparera den med massor av vitpeppar- det kanske får Wout att låta bli din mat i fortsättningen:))



SKRIVET DEN: 2011-10-31 KL: 19:31:01



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: