får inte plats
2011-09-01 / 15:34:56 / Innan jag anlände

JAG FÅR INTE PLATS MED ALLT JAG VILL HA MED! Har ändå sållat bort typ hälften av alla kläder som jag har i garderoben, sen kom jag på att jag har lika mycket kläder som ska tvättas eller som hänger på tork. Då ska jag få ner typ hälften av det i resväskan också. PANIK! Får sålla hundra gånger innan jag stänger den där resväskan. Har dessutom bara kommit till kläderna men det är ju massor med annat com också måste med...

Fick dessutom lite panik när jag kom på att jag inte har skrivit del 2 av mitt prov - den muntliga delen jag ska ha första dagen i skolan. Antingen får jag skriva det i bilen på resan ner eller så får jag göra allt annat fort som ögat så att jag hinner med den delen också... Måste in till stan och köpa det där internationella studentkortet också. Och så måste jag träffa lite vänner och säga hej då innan jag åker. Och jobba ska jag såklart göra också. Hur ska jag hinna??!! En vecka kvar...

Ungefär såhär känns det just nu...
packa

1 Kommentarer
Mamsen:

Sådär, nu har mamsen köpt en till resväska:)



SKRIVET DEN: 2011-09-05 KL: 21:01:17



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: