i'm alive
2011-09-25 / 14:58:36 / Livet i bologna

Vill bara meddela att jag lever och be om ursäkt för dålig uppdatering - det suger det här med att inte ha internet hemma :(

Lovar så in i bängen att jag ska ta mig till piazza maggiore och snylta på deras wifi snart men just nu måste jag prioritera städning eftersom Wout har grisat ner hela lägenheten igen. Känns som att jag bor med en smutsig liten bebis. Till och från funderar jag starkt på att fråga skolan om det är möjligt att ta över Reiners lägenhet när han flyttar - han med dubbelt så stort rum som mig, internet, fräscht kök (MED UGN!!!) osv...Det beror på hur länge wout pallar stå ut med sin egen skit.

Menmen, off I go, måste som sagt städa. Lovar att om mina planer för kvällen (hemmagjord pizza och bio med alex) inte blir av så ska jag släpa mitt arsle och min dator bort till piazza maggiore! Annars får det bli imorrn.

Baci!

1 Kommentarer
moster malin:

Hur många örfilar har han fått hittills? Har du börjat få ont i handen? Eftersom du väljer att städa efter honom?



Ge honom en RAK HÖGER istället! Kanske funkar bättre ;)



Kram!



SKRIVET DEN: 2011-09-25 KL: 20:54:24



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: