Imorgon...
2011-09-08 / 00:38:28 / Innan jag anlände

SÅDÄR - har äntligen packat klart! Nästa iallafall... Har köpt det internationella studentkortet idag också. Har dessutom införskaffat ny telefon så att jag kan va kompis med dom coola kisarna där nere. Eller bara för morgon vid 12 åker jag!!!!! Vi kommer tydligen övernatta i Sverige första natten men sen bär det av mot Tyska hotell för andra natten. Vet inte riktigt hur mamma har planerat roadtripen neråt men förhoppningsvis kan jag uppdatera lite grann!

Just nu är jag lite i en känslosamm orkan - jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag är överlycklig för att jag åker samtidigt som jag är påväg att börja gråta när jag tänker på vänner och familj jag åker ifrån. Jag vill va där NUNUNU samtidigt som jag inte vill åka alls för jag är så nervös över att något ska gå fel. Gud vad jag längtar tills jag har kommit över allt krux och krångel och blivit hemmastadd i Bologna. SHIIIT JAG HAR INTE SKRIVIT MITT PROOOV!!! Får göra det i bilen på vägen ner... Jag har redan hemlängtan. Det är kaos i min resväska och min skalle.



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: