In italia
2011-09-11 / 00:34:55 / Innan jag anlände

Nu har vi anlänt till italien efter en relativt kaotisk resa. det var vägarbeten genom HELA Tyskland så resan ner tog dubbelt så lång tid som väntat. Men det va det värt, sitter ute med pappa i shorts och linne just nu och tycker inte ens att det är kyligt - bara värmen här gör mig lycklig. Och klaóckan är halv ett på natten. Mumma. Ikväll har vi checkat in på ett fyrstjärnigt hotell för natten och jag ska passa på att ta ett bad och läsa skvallerblaskor nu när det finns! Jag önskar mig ett badkar i julklapp...

Imorrn bär det av mot Bologna då jag ska få nycklar till min lägenhet och träffa mina rumskamrater och helt enkelt hamna i både extas och paniktillstånd. Vågorna mellan "VAFAN GER JAG MIG IN PÅ?!" och "FYFAN VA KUL JAG SKA HA!!" är som supervågiga sinuskurvor. Försökte vara lite matematiskt humoristiskt nu men jag tror att jag misslyckades...

Har försökt att skriva färdigt min muntliga presentation ikväll men det är svårt som fan när man är trött och okunnig. Har lyckats skrapa ihop cirka en och en halv minut av min 5 minuter långa presentation och då har jag kämpat och det står dessutom tvärstopp! Hur ska detta gå...?



Uppdatering: Lovar att jag ska lägga upp bilder i bloggen och i albumet (länk ovan) så fort jag har tid!

1 Kommentarer
Anonym:

Hmm, det är lite dåligt uppdaterat här.... Händer det inget i ditt liv längre:)



SKRIVET DEN: 2011-09-14 KL: 20:49:14



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: