kissnòdig
2011-09-20 / 13:12:33 / Livet i bologna

Sitter vid skolans dator och hàller fullkomligt pà att kissa pà mig. àr dessutom sjuuukt tròtt och jag har ingen aning om varfòr fòr jag sov bàttre inatt àn mànga andra nàtter. Jag kànner mig snurrig och har onte i magen och jag tror jag har feber. Och sè har jag lite hemlàngtan. Inte sà mycket att jag vill hàr ifràn men tillràckligt mycket fòr att kunna erkànna att jag faktiskt har det.

Ska gà och ta ut en nedrans massa pengar fòr att betala av mina 4 fòrsta veckor i làgenheten. Sen ska jag hem och ta en siesta och hoppas pà att jag màr bàttre sen. Planen àr att jag ska fortsàtta stàda dàr jag avslutade igèr och rensa igenom alla hyllor och slànga all den àckliga koreanska gamla maten som ligger dàr och luktar rutten kattmat. Borde kòpa nàgon form av detektivkit fòr att kunna gà igenom de dàr hyllorna utan att riskera att fà bàde den ena och den tredje àkomman... Blàà...

Usch va jag àr kissnòdig. Màste veeeerkligen sluta va sàhàr lat.

1 Kommentarer
Mormor:

så, du är väl förgiftad av innehållet i kylskåpet :-D

Krya på dig! Kram



SKRIVET DEN: 2011-09-21 KL: 11:43:42



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: