pizza
2011-09-28 / 16:32:42 / Livet i bologna

Jahapp, da sitter man har igen, vid det sugigaste tangentbordet ever. Fordriver tiden lite medan jag vantar pa reiner och alex, vi ska ga och kaka lite gelati och sen ska vi handla till varan laga egen pizza kvall!

Fick inte se nagon Valentino Rossi igar, de va bara hans cykel och klader dar... Visserligen lite kul men inte alls vad jag hade hoppats pa. Javla Reiner som ger en falska forhoppningar.

Vet inte, det star still i huvudet. Far blogga nan annan gang nar jag ar lite mer kreativ. CIAO

Svar till anonym: Jo jag kan ta med min egen dator till skolan men jag glommer alltid och ibland ar jag helt enkelt for lat for att slapa runt pa min dator...


2 Kommentarer
Mamsen:

Det var jag som var anonym i går, glömde skria vem jag var :) Hemma glömde du aldrig datorn när du skulle iväg, måste vara nåt i luften i Bologna :D

Kram Mamma



SKRIVET DEN: 2011-09-28 KL: 18:34:40
Anonym:

Vi vill ha dagens italienska inlägg för att lära oss dagens läxa... varje dag vill vi lära oss något nytt!

Kramar från mormor och moster malin



(pizza kan vi redan)



SKRIVET DEN: 2011-10-05 KL: 00:23:43



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: