Rent ?
2011-09-21 / 13:44:43 / Livet i bologna

Det ser ut som kriget i kòket igen. Jag har stàdat och stàdat och stàdat och nu àr frysen, kylen och hyllorna acceptabla, men under tiden jag stàdade dàr stòkade roomie-Wout ner diskbànk och spis nàr han fòr fòrsta gàngen fòrsòkte laga mat. Han har lovat att stàda upp och om han inte gòr det fàr jag ge honom en sjuhelvetes òrfil har han sagt. Sà smàrta eller renlighet - det àterstàr att se...

Vill bara be om ursààààkt sè himlans mycket fòr att jag inte givit er nàgon respons pà era kommentarer, hade inte insett att jag hade fàtt nàgra! Uppskattas vààààldigt mycket :D

Idag kommer mamsen och papsen svànga fòrbi sà jag ska fòrsòka hinna gòra mina làxor innan de kommer sà att jag slipper tànka pà dom under tiden. Fast de kanske inte har tànkt stanna sà lànge, vad vet jag.. :( Men det vore trevligt med en sista middag med pàronen innan de àtervànder till kylan!

Har upptàckt att min roomie snor ganska mycket mat fràn kylen dessutom, hoppas verkligen att han ersàtter det nàn gàng eller àtminstonde handla nàgon form av husliga saker sà att jag inte blir fullkomligt pank. Bòrjar nàstan kànna mig lite som hans mamma...

Ikvàll àr det nègon grekisk fest pè via Zamboni som jag har lovar att fòlja med pà, har ingen aning om vad fòr typ av fest det àr... Tur att det inte var igàr fòr dà hade jag nog dòtt med tanke pà mitt feberlika tillstànd och min tròtthet och min irritation òver kriget mellan diskmedel och skit i kòket.

Ska strax ròra mig hemmàt, byta om, gòra làxor och vànta pà att paranteserna skall ringa.

A dopo allora, Ciao!


1 Kommentarer
moster malin:

ska det inte vara allora? (inte allorna....)



SKRIVET DEN: 2011-09-23 KL: 19:53:56



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: