smet
2011-09-26 / 13:08:57 / Livet i bologna

Ni far ursakta eventuella konstigeheter i detta inlagg, detta tangentbord ar bara helt fruktansvart handikappat...

Dagarna borjar flyta ihop och jag har inte riktigt nagon koll pa vad jag gor vilka dagar langre... Va iallafall ute lite i helgen, har shoppat med alex antligen, vi firade Joe som fyllde 21, jag har kollat pa massa filmer eftersom jag nu har en extern cdspelare till min dator som paronen fixade, yeeeey! Har endel saker pa min att gora liste nu dock... Stada som vanligt, handla mat som wout ska kaka upp, fixa pengar pa min italienlur eftersom dom forsvann pa en gang...  

Pizzan och bio blev inte av igar men jag hann inte blogga anda for jag skypade hela kvallen. Var tvungen att lata mina aggritioner kring boendesituationen floda for att klaga pa engelska tillfredsteller en inte lika bra som att fa klaga ordentligt pa svenska. Har varit och pratat med sekreteraren idag om hur boendesituationens ser ut och hon ska forsoka fixa det men har ingenting andrats inom en vecka sa ska jag prata med henne igen och forhoppningsvis kommer jag fa flytta! Ska foresla Reiners lagenhet eftersom den ar hur grym som helst och dom har dessutom internet. For ser som har missat det har sa har jag gatt och blivit lite knapp kring det har med att all min mat ats upp av wout och att jag stadar och han stokar ner MYCKEEET osv osv... Im working for 2 som sekreteraren uttryckte sig.

Just nu forsoker jag fa igang internet pa min telefon mn det funkar bara inte, fattar inte vad problemet ar... Far nog skita i det for jag ar hungrig. Maste ga och handla ny mat som wout kan sno av mig. Puss o kram


For att svara pa din fraga malin, han har faktiskt fatt en herrejossesorfil! Men inget efter det...


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: