söndaaaag
2011-09-18 / 18:13:45 / Livet i bologna

Nu sitter jag hhos Reiner och snyltar på hans internet. Försöker ladda upp bilder på storgate med den bara gåååår inte!!! Hinner inte lägga upp bilder här heller eftersom jag måste gå hem och möta min nya rumskamrat så fort hon ringer, vilket är vilken sekund som helst. Så egentligen tänkte jag bara säga att jag laddar upp bilder på facebook så länge och sen får jag hitta något bra tillfälle att blogga och lägga upp bilder efter jag har städat upp efter min roommate.


xoxo

1 Kommentarer
Mamsen:

Vi har tittat på alla dina bilder, du verkar ha en fantastisk tillvaro. Men har du fått jobb som städerka till din roomie? :)

Pussar Mamma och Pappa



SKRIVET DEN: 2011-09-18 KL: 23:03:21



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: